12.03.13 - Vem läser?!

Hallå!

Har nu suttit här ett tag och försökt skriva om en islamistisk organisation kallad Salafias Jihadia (förfädernas jihad), som är aktiv i Marocko. Kan säga att jag gjort roligare saker i mitt liv, men så är det! Rätt så intressant ändå, om jag ska vara helt ärlig..

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt på sistone. Inget märkvärdigt, men ändå. I torsdags 8/3, så hade jag och min pojk vår årsdag. Hela 4 år har vi lyckats stå ut med varandra, helt otroligt! Haha nejdå, han är rätt mysig.. ibland ;) Han fick en stor fin röd ros av mig, med ett litet kort (Bild finns nedanför). Kunde inte låta bli, älskar att uppvakta någon jag tycker om :) Sedan på fredag kväll firade vi genom att äta ute på restaurang Balkan, i Motala. Riktigt fin och mysig restaurang! Vi firade vår 1-års dag där också. Crille tog en pepparstek och jag en ost- och skinkgratinerad fläskfilé med lökpotatis. Jättegott, men dyrt. Lökpotatisen var dock ingen höjdare, så det äter jag inte igen. Lät godare än vad det var, hmm..

På lördagen hoppade jag på bussen ut till Fivelstad för att fira Daisy som fyllt 18. Crille var ända nere i Göteborg och jobbade, så han kunde inte följa med. Där blev det fika, tårta och det sedvanliga utdelandet av presenter. Jag hade egentligen räknat med att behöva åka hem tidigare för att fixa mat åt mig själv, men blev istället bjuden av Eva på Sunrise. Himla snällt! ♥ Blev så mätt att jag höll på att spricka. Svängde förbi och plockade upp mjukisbyxor, sen ut till Fivelstad igen för att kolla på melodifestivalen. Höll på Loreen och satt som på nålar under röstningen då det stod mellan henne och Danny. Men hon kammade hem vinsten!! Ska bli så spännande att se hur det går i Eurovision, tror ärligt talat hon kan ta sig riktigt långt. Grym tjej det där!

Förresten, jag undrar vem som läser min blogg? Om det överhuvudtaget är någon som läser? Känns rätt öde här. Skriv gärna en kommentar!






Kommentarer
Postat av: Rebecca Söderquist

jag läser nu :D

2012-03-14 @ 16:58:58
Postat av: Simone

Jag läser! :D

2012-03-16 @ 22:37:30
URL: http://enomiz.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag läser din blogg!



P.S Fin ros

2012-04-02 @ 18:05:31
Postat av: C

Jag läser :)

2012-04-14 @ 15:35:20
URL: http://manskligvarme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0