12.02.15

Den här dagen var faktiskt något bättre än gårdagen, trots samtalet till Vadstena slott som gick helt åt h**vete. Men nu vet vi det iaf och kan köra på plan B istället! Det löser sig nog får vi hoppas. Är förresten helt klar med både Filosofin och Svenska B så nu kan jag lägga det bakom mig, känns skönt. Har dock inte fått betyg där än, men svenskan får jag reda på imorgon :)

Studentmössorna har delats ut också, men vi som beställde i efterhand får vänta lite längre.
Gör inte mig så jättemycket. Preliminärt leveransdatum var tydligen vecka 11, dvs i mars någon gång.
Den som väntar på något gott, brukar man ju säga.. :)

Nej, nu ska jag nog slå på ett avsnitt Sex & the city. Älskar att jag har hela boxen! Bara att välja och vraka. ♥
Hajhaj



Såhär ser min fina mössa ut förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0