12.02. 22 - Baka, baka liten kaka

Hallå!

Herregud, är lagom sliten och seg i kroppen efter att jag följde med Crille i lastbilen natten till idag. Men det var mysigt, som alltid ♥ Vi åkte upp till Kallhäll i Sthlm. Jag däckade i hytten på vägen hem och under tiden som älskling höll på att lasta och greja. Tog en fika nere på stan igår med Emilia & Maria också, snackade lite skit och sådär. Fick även med mig lite nya underkläder hem. Trevligt :)

Idag har jag varit hos mamma och pappa hela kvällen! Jag och mamma har bakat för fullt, sedan bjöd hon mig på mat också.





Mockarutor/Snoddas på G





Sockerkaka (med citron)




Fick den här fina boken av mamma, köpt på bokrean!


Kommentarer
Postat av: milla

Jag har lagt ut lite auktioner på tradera om du är sugen på att titta in och buda, jätte fina grejer och i nyskick dessutom. Unna dig! http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2591418



Kram Milla

2012-03-21 @ 15:46:00
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0