2012.08.03

Hallå där. Jag har visst inte skrivit något här på evigheter, men har helt enkelt inte haft någon lust. Det har hänt en del sen sist jag skrev i alla fall. Jag har:
  • Tagit studenten.
  • Sökt lite random jobb.
  • Varit på Gotland i 2 veckor i början på Juli, vädret var underbart soligt och fint för det mesta :)
  • Åkt till Ludvika med mamma och hälsat på min kära morfar
  • Gått på det årliga Skänninge marken.
  • Hittat Paris Jacksons twitter (Michael jacksons dotter), coolt.
  • Njutit av att vara ledig, men deppat över att jag har noll inkomst.
  • Av en slump hittat dessa två artiklar och upptäckt att jag känner igen mig väldigt mycket: Svd1 och Svd2.

P.s. Chairmode activate - poop! ;-) (ett internskämt. vet att du läser det här älskling)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0