2012.04.08 - Update

Hej,
är inte världsbäst på att blogga kanske men så är det. Skriver ju bara här när jag känner för det, som nu ungefär. Saker som hänt sen sist jag skrev:
  • Äntligen fixat en studentklänning. En helt underbar liten skapelse i vit spets, precis sådan som jag var ute efter. Skönt att ha det avklarat! Ska bara se till att ordna ett vitt band att knyta i midjan, istället för det svarta som följde med. Jag kan också ha hittat potentiella skor till studenten. Om jag inte hittar några andra får det bli dom! Har inte köpt dom än, bara kikat lite på dom :) Det blir inga höga klackar i alla fall, känns bara som en dum idé.
  • Igår (Lördag) följde jag med min sambo/fästman till Göteborg. I lastbilen, alltså. Det var himla mysigt ;) Vi blev rätt trötta på varandra efter ett tag, hahah. Sitta och kasta papperstussar på varandra är ju också rätt roligt!
  • I fredags blev man bjuden på påskmat hos svärföräldrarna, lika gott som alltid!
  • I måndags, 2/4, bilade jag, Rebecca och Jehona till Norrköping för ännu en intervju med ett medium! Duktiga Becca var den som körde, eftersom hon är den enda av oss med körkort ;P Vi blev t.o.m spådda med tarotkort, en sjuk men häftig upplevelse! Vi alla tre var rätt omtumlade efteråt. Som Becca sa, "det känns nästan som att vi känner varandra bättre nu". Älskar verkligen vårt projektarbete, så jäkla kul och för en gångs skull har det flytit på för oss. Om det är någon som av en händelse skulle vilja kontakta ett medium kan jag varmt rekommendera dessa två (från Östergötland): Carina Wiktorsson och Lies Viström.
  • Min fina älskling kom hem och överraskade mig med rosor för ett tag sen. Åh så glad jag blev! Jag älskar rosor, blev helt rörd. ♥





Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: inga problem, alltid lika roligt med kommentarer :)

2012-04-09 @ 08:36:49
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0